studio light banner

studio light banner

zaterdag 14 juni 2014

eerste kaartje indigo blu

                                                   
                                                             Hallo,

Dit is mijn eerste kaartje met indigo blu.Wat is het toch leuk om met de flakes van indigo blu te werken. Ik wil bij deze kaart laten zien, dat je op een kaart indigo blu kunt combineren met andere merken. De achtergrond heb ik gemaakt met een stempel van indigo blu en bewerkt met embossing poeder. Het gezicht dat ik heb bewerkt met de flakes is ook een stempel van indigo blu. Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden.

                                                        Lieve groetjes,
                                                           Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten