studio light banner

studio light banner

woensdag 4 maart 2015

Mannen/jongens cadeaukaart



Hallo,

Vandaag is mijn zoon jarig. Hij wilde graag geld voor zijn verjaardag. Ik heb daarom een mooie cadeaukaart gemaakt, om het geld zo leuk te kunnen geven. De basis is een de cadeau shape art mal van Dutch Doobadoo. Verder heb ik gebruik gemaakt van Noortjes en studio light. De gears en de gereedschapjes heb ik uitgestanst en bewerkt met verschillende soorten embossingpoeder. Ik hoop dat jullie het project mooi vinden en dat je een reactie achter laat. Dat zou ik geweldig vinden.

Liefs, 
Karen

2 opmerkingen:

  1. Hoi Karen,
    via FB heb ik je kaartje gezien ,Wat een leuke kaart mooi van kleur en mooie details heb je aangebracht.Prachtig geheel.
    Ben je volger geworden .
    Groetjes Doris
    http://knippenenplakken-doris.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Doris,
      Bedankt voor je complimenten, en leuk dat je volger bent geworden. Ik zie een link van jou blog, ik ga ook snel een kijkje nemen.
      Groetjes,

      Karen

      Verwijderen