studio light banner

studio light banner

maandag 25 mei 2015

bloemenkaart


   


Hallo,

Vandaag laat ik jullie deze paarse bloemenkaat zien. De basis is gemaakt van een stans van crealies: create a card stans mal nr 15. Je kunt de beschrijving downloaden van internet. Daarin staat precies beschreven hoe je de kaart kunt maken. De afbeeldingen zijn van craft emotions. Deze zijn zo goed in te kleuren met de chameleon alcohol stiften. De tekststempels en de groene takjes zijn van Noor. De vlinder en het schilderijtje heb ik gemaakt met superlichte klei van darwi. Deze klei heb ik verwerkt in malletjes van mod podge en wilton. Daarna heb ik wat kleur aangebracht met een paars stempeltje.
Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten. Alles is te koop bij hobbyvision in Rijssen

Liefs,

Karen


Stansmal - Crealies - Create A Card - no 15


                                                             

Clearstamp CraftEmotions - Romantic Provence - Flessen met bloemen


Paperpad CraftEmotions - Romantic Provence A5

Noor! Design - Friendship- Clearstamp tekst ENG


Noor! Design -  Vintage Flourishes - Blad 2


Plaid - Mod Mold - Ornaments

Wilton - Fondant Mold - Fern

Darwi - klei - Extra Light 160gr

Chameleon markers - Deluxe set (22 stuks)













Geen opmerkingen:

Een reactie posten