studio light banner

studio light banner

donderdag 19 november 2015

Hallo,

Vandaag wil ik jullie deze nieuwe mdf hanger laten zien van studio light.



Zoals jullie zien is deze hanger gebaseerd op de traditionele kerstkleuren. Maar door hier en daar wat extra toevoegingen, kun je toch een hele eigen creatie ontwikkelen.



Nadat ik de hanger klaar had, heb ik er nog heel subtiel een goud spray overheen gespoten voor een extra feestelijk accent.



Ik heb er ook voor gekozen om geen rood lint te gebruiken,maar stoer touw.Zo ontstaat dus een eigentijdse traditionele kersthanger.






De spulletjes die ik heb gebruikt zijn;

MDF Pakket Studio Light - Lovely Christmas - BuntingStansmal CraftEmotions - Autumn Woods - Denneappels  


Ik hoop dat ik jullie weer geïnspireerd heb. Tot de volgende keer.

Liefs,

Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten