studio light banner

studio light banner

maandag 21 december 2015

Hallo,

Omdat het nog 1 keer kan, laat ik toch nog een kerstkaart zien, gemaakt met de mooie sweet winter season lijn van Studio Light. Het zijn precies mijn kleuren voor kerst. 


Het is een schudkaart geworden, met als basis de dutch card art sneeuwbol van Dutch Doobadoo. Ik heb gebruik gemaakt van de speciale 'plastic bollen' die je kunt verwerken in een kaart waar je schudmaterialen in kunt doen. De lijn van studio light leent zich uitermate om er een mooi geheel van te maken


Wat een schattig koppie staat er toch op de hertjes, vinden jullie ook niet? In de schudkaart heb ik ijskristallen gedaan, zodat het net lijkt alsof het hertje in echte sneeuw staat.


De plaatjes van de uitdrukvellen zijn zo goed te combineren onderling zodat je er een  3 d effect van kunt maken. 


Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen toe, en ik hoop jullie ook nog een beetje geïnspireerd te hebben.

De spulletjes die ik heb gebruikt zijn allemaal te koop bij hobbyvision:

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Sneeuwbol Viva Decor - Eiskristall - IJs/sneeuwSneeuwbolletjes  DecoArt - Snow Tex - 4ozBasisvel A4 Studio Light - Sweet Winter Season - BASISSWS204Stansvel Studio Light - Sweet Winter Season - EASYSWS495Stansvel Studio Light - Sweet Winter Season - EASYSWS498Stansvel Studio Light - Sweet Winter Season - EASYSWS501Stansvel Studio Light - Sweet Winter Season - EASYSWS502

Liefs,

Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten