studio light banner

studio light banner

zondag 7 februari 2016

Hallo allemaal,

Wat een ontzettend mooie spullen zijn er toch weer uit 
gekomen de laatste maand van Studio Light. Het laatste wat uit is
 gekomen zijn de paperpads 


Ik heb dan ook als als achtergrond papier de nieuwe paperpads
gebruikt. Er zit voor elk wat wils bij,want er zijn maar liefst 8
 nieuwe paperpads uitgekomen in allerlei kleurtjes.


 Ik heb een schuifkaart gemaakt met een mal van 
Nellie Snellen. Als je de kaart open schuift, komt er nog 
een verrassing tevoorschijn.


In het midden van de kaart komen de afbeeldingen van de
 stansvellen uit de Love and Home lijn mooi tot zijn recht

En natuurlijk kun je ook kleine details aanbrengen
 met de stansvellen  van de love and home lijn in combinatie 
met bv houten ornamenten van craft emotions.

Alle spulletjes die ik heb gebruikt zijn te koop bij Hobbyvision:

Paperpad Studio Light - PPSL28 Stansvel A4 - Studio Light - Love & Home EASYLH503Stansvel A4 - Studio Light - Love & Home EASYLH506Stansvel A4 - Studio Light - Love & Home EASYLH510Stansmal Nellie Snellen - Sliding card Dies Top-part ornamental-2   Stansmal Nellie Snellen - Sliding card Dies basic slider-part   Marianne Design - Creatable - Border set (wave)  Dixi Craft - Flower Sterms - creme


Ik hoop dat jullie mijn kaart mooi vinden en 
dat jullie er weer ideeën door hebben gekregen.

Liefs,

Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten