studio light banner

studio light banner

maandag 20 juni 2016


Hallo,

Bij hobbyvision begint vandaag een nieuwe challenge met als thema: vlinder. 
Dit is mijn uitwerking geworden van het thema en ik hoop dat jullie massaal 
mee doen met de challenge. Je kunt er een mooie prijs mee winnen.

 De tekst 'voor jou' heb ik gestempeld met versamark. Dit is kleurloze 
inkt die plakt. Daarna heb ik embossing poeder aangebracht en met 
de heat tool de poeder verwarmd.

De stempels die ik heb gebruikt komen uit de beautiful flower lijn van
 studio light. Ik heb deze stempel ingekleurd met de molotow aqua twins.
 Het is een kleur medium op waterbasis, en ontzettend fijn in gebruik.

De basis van de kaart is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. 
Ik heb een extra uitgestanste vlinder aangebracht op de vlinder van
 de DDBD mal.

Ik blijf altijd een zwak hebben voor lintjes en bloemetjes op mijn kaarten.

Ik heb een losse vlinder in 3D aangebracht op de randmal. De randen van
 de kaart heb ik bewerkt met de distresser. Ik heb wat witte accenten 
aangebracht op de randen van de kaart met crackle paste white.

Ik heb bij deze kaart ook wat afbeeldingen gebruikt van de 
uitdrukvellen. Deze heb ik een beetje in hoogte aangebracht 
om diepte te krijgen in de kaart

Ook andere gedeeltes van de kaart heb ik opgepimpt met
 afbeeldingen van de uitdrukvellen

De spulletjes die ik heb gebruikt zijn te koop bij Hobbyvision;

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Butterfly  Studio Light - Basisvel A4 - Beautiful Flowers BASISBF217Studio Light - Basisvel A4 - Beautiful Flowers BASISBF219Studio Light - Stansvel - Beautiful Flowers EASYBF522Studio Light - Stansvel - Beautiful Flowers EASYBF526Studio Light - Stansvel - Beautiful Flowers EASYBF523Studio Light - Stansvel - Beautiful Flowers EASYBF525Studio Light - Clearstamp - Beautiful Flowers STAMPBF143Studio Light - Stansmal - Beautiful Flowers - nr 1Studio Light - Stansmal - Beautiful Flowers - nr 6Studio Light - Clearstamp - Beautiful Flowers STAMPBF141Paper Distresser - Tim HoltzDecoArt - Mixed Media Crackle - Crackle Paste White  Stampendous - Embossing powder - White opaqueMolotow - Aqua Twin Marker - BASIC set 2VersaMark Watermark Stamp Pad

Tot de volgende keer

Liefs,
Karen








Geen opmerkingen:

Een reactie posten