studio light banner

studio light banner

vrijdag 5 augustus 2016

 Hoi,

Ik wilde nog een leuk rommelbakje hebben op mijn bureau. Ik 
kwam dit mdf bakje tegen. Ik heb het bakje opgepimpt met de
 mooie Love and home lijn van Studio Light. Maar nu vind ik 
het bakje zo mooi,  dat ik bang ben dat ik het zonde vind om er
 iets in te doen, ha, ha.


Ik heb alle onderdelen eerst bewerk met designpapier van de love and
 home lijn. Daarna ben ik begonnen om leuke afbeedlingen uit de 
uitdrukvellen te gebruiken. Zoals jullie kunnen zien heb ik ook de
 zijkanten opgepimpt


Van bovenaf ziet het bakje er zo uit. 


Ook de nieuwe stansmallen van de beautiful flower lijn zijn erg goed te
 gebruiken, en passen er mooi bij.  Zo kunnen iedere keer weer 
verschillende lijnen onderling met elkaar gebruikt worden

1 opmerking:

  1. Het is inderdaad een prachtig bakje geworden. Alleen maar kleine spulletjes erin doen, zodat het niet beschadigt....
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen