studio light banner

studio light banner

woensdag 1 maart 2017

happy anniversary

Hallo,

Ik mag weer een blogpost verzorgen voor Studio Light. Ik heb deze keer 
gekozen om veel verschillende produkten te gebruiken. Ik heb gebruik 
gemaakt van de home and hapiness lijn, een mask, een achtergrondstempel, 
en een tekst van de vellum die is uitgekomen.

De home and hapiness lijn heeft een ovale bloemenstans die mooi past
 bij de uitdrukvellen. Bij die stans zit ook een extra stans waarmee je 
kleine blometjes kunt stansen. Met de accesoires uit de uitdrukvellen kun 
je de kaart nog oppimpen.
Dit is de kaart van bovenaf gezien. Je ziet hier oa de tekst van 
vellum die ik heb gebruikt.

Studio light heeft ook twee masks bij de home and hapiness lijn uitgebracht.
 1 van de masks heb ik hier gebruikt. Ik heb deze bewerkt met de pan pastel.
 Ook heeft Studio light erg gave achtergrondstempels uitgebracht. Ik heb hier 
gebruik gemaakt van de kleine stippel achtergrond. Het geheel heb ik 
weer opgepimpt met de accesoires van de uitdrukvellen.

De spulletjes die ik heb gebruikt zijn:
* stippel achtergrondstempel

Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden. Tot de volgende keer

Liefs,
Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten