studio light banner

studio light banner

zaterdag 20 mei 2017

stand strong

Hallo,

Het is weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien op het Studio Light blog
Op dit moment zijn kaarten met zelf gemaakte achtergronden erg in. Dus vandaar
 dat ik deze keer jullie deze kaart wil laten zien. Ik laat stap voor stap zien hoe 
ik deze kaart heb gemaakt

Ik heb deze keer de achtergrond gemaakt met distress inkt. Ik heb de volgende
 kleuren gebruikt; wild honey, .......

Ik leg altijd een craft sheet of een print papier onder mijn blaadje. Ik 
begin altijd buiten mijn papiertje zodat de ergste inkt van mijn inktpadje 
af is als het inkt het goede papiertje raakt. Ik werk dus van buiten naar binnen

Halverwege ziet het er dan zo uit


Uiteindelijk zag het er deze keer zo uit. Maar het leuke is dat het er altijd 
weer anders uit ziet en dat het nooit lukt om twee precies dezelfde 
achtergronden te maken. Niets is ook fout. Uiteindelijk lukt het altijd 
ook al denk je dat in eerste instantie niet


Nadat ik mijn blaadje met distress heb bewerkt, ga ik met verschillende 
masks aan de salg om mijn achtergronden verder af te maken. 

Nadat ik met de masks klaar was, heb ik de gave achtergrondstempels van 
Studio light gepakt en ben ik gaan stempelen. Ik heb ook 1 stempel bewerkt
 met versamark en witte embossingpoeder

De tekst heb ik gestempeld met een studio light stempel uit de celebrate spring lijn

De bloemen op de kaart heb ik gemaakt met de layered stamps van
 studio light. Dit zijn stempels die je in laagjes stempeld, Je begint met
 stempel 1 a en de lichtste kleur. In de eerste stempel zit geen profiel in.
 Dit is de basis stempel

Vervolgens stempel je stempel 1b Met de iets donkerder inkt precies
 op de eerste stempel

 Hier zit al wat gedetaileerd profiel in. Vervolgens pak je stempel 1c met de 
donkerste inkt en stempelt deze precies op de eerdere bloem. Dit doe je 
hetzelfde met de blaadjes

Vervolgens plak je de bloemen op naar eigen inzicht en is dit de kaart geworden

Ik hoop dat jullie deze tutorial leuk vonden. Als jullie vragen hebben 
dan hoor ik het erg graag.

De produkten die ik heb gebruikt zijn:


Liefs,
Karen

2 opmerkingen: