studio light banner

studio light banner

zaterdag 19 augustus 2017

Hallo,

Ik ben weer aan de beurt om voor Studio Light een blogpost te verzorgen. 
Deze keer wil ik jullie laten zien dat je met de kerstlijn, woodland winter, 
ook een hele andere soort kerstkaart kunt maken.

Ik heb de achtergrond gemaakt met de distress oxides vintage photo,
 peeled paint en iced spruce.

Ik ben begonnen met de kleur peeled paint. Ik heb wat kleur aangebracht 
op een craft sheet. Vervolgens heb ik met een spuitflesje met water de inkt 
wat natter gemaakt. Het soort  papier wat gebruikt moet  worden is 
aquarelpapier omdat dit papier water aankan. Nadat je de inkt natter hebt 
gemaakt, draai je het papier door de inkt.

Na de peeled paint heb ik de andere 2 oxides op dezelfde manier
 gebruikt en is dit het resultaat.

Ik was nog niet helemaal tevreden en wilde er eigenlijk een glittertje bij. 
Ik heb met mijn vinger een beetje metallic champagne gold van deco art 
aangebracht totdat ik tevreden was.

Daarna ben ik verder gegaan met masks. Ik heb oa met een mask
 en transparant pasta gewerkt.

Een leuk detail kun je krijgen om elementen uit de easy uitdrukvellen
 te behandelen met glossy accents. Wanneer je dit hebt aangebracht kun je
 het beste de plaatjes meteen in de vorm buigen die je graag wil. Want 
als het opgedroogd en je wil het dan nog in vorm brengen, heb je kans 
dat er een barst in komt.

Op onderstaande foto zie je vervolgens de bewerkte denneappels. Ik heb ook
 nog met een tekststempel en een randjesstempelvan studio light gewerkt.
 

Nadat ik de hele achtergrond klaar had, heb ik de kaart verder opgepimpt
 met spulletjes uit de woodland winterlijn.


De produkten die ik heb gebruikt zijn:
* kerstrandjes stempel stampsl 154 
* tekststempel stampl 186
* easy uitdrukvel easyww 577
* easy uitdrukvel easyww 583

Ik hoop dat ik jullie weer heb geïnspireerd. Ik hoor graag wat 
jullie van de kaart vinden.

Liefs Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten