studio light banner

studio light banner

woensdag 10 oktober 2018

colorful heart

Hallo,

Ik ga vandaag een creatie laten zien dat ik heb gemaakt met de molotow aqua twin marker, in combinatie met een houtskool potlood van derwent en de molotow one for all. In een tutorial laat ik zien hoe ik deze creatie heb gemaakt.

Ik heb het aquarel papier van claire fontaine gebruikt. Dit is erg fijn aquarel papier dat erg veel water aankan en niet gaat rullen

 De volgende kleuren heb ik gebruikt

 Onderstaande kleuren heb ik gebruikt voor de achtergrond

 Ik heb deze kleuren aangebracht op een sheet. Ik heb vervolgens het papier vrij nat gemaakt, de kleuren op mijn sheet vermengd en dit aangebracht op mijn natte papier. Ik ben doorgegaan totdat ik het gewenste keurresultaat had

 Voor de hartjes heb ik onderstaande kleuren gebruikt

 Ook deze heb ik aangebracht op een sheet

Ik heb ook het papier van het hart nat gemaakt, de kleuren op mijn sheet vermengd en aangebracht op het hart

 Dit is het resultaat nadat ik het hart een paar keer heb bewerkt.


Nadat ik tevreden was over de kleuren van het hart, wilde ik nog wat schaduw aanbrengen. Deze keer doe ik dat met een houtskoolpotlood van derwent. Deze kun je goed vervagen

 Je brengt het een beetje aan op het papier en met een penseel met een rubber punt kun je het vervolgens vervagen. 

 Dit is het resultaat. Later beslis ik of ik nog een keer met het houtskool potlood het hart bewerk

 Ondertussen heb i kom de rand van mijn achtergrond een stiknaadje gestikt. Ik rangschik nu de hartjes op mijn papier en ga stempelen


 Uiteindelijk bewerk ik mijn hartjes toch nog meer met het houtskool potlood

 Om de hartjes extra onderscheidend te maken bewerk alle drie de hartjes met glossy medium, laat het drogen en breng het aan op mijn achtergrond

Als laatste heb ik nog wat spetters aangebracht met molotow one 4 all


Ik hoop dat jullie de creatie mooi vinden en dat ik jullie inspiratie heb gegeven.

Liefs,
Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten