studio light banner

studio light banner

dinsdag 14 augustus 2018

twisted box

Hallo,

Ik mag jullie weer wat laten zien op het studio light blog. En wat is er weer veel uitgekomen van studio light! Ik heb ervoor gekozen om met het nieuwe scrappapier te werken en de nieuwe die and cuts. Ik heb een twisted box gemaakt en laat jullie in een tutorial zien hoe je zo'n twisted box maakt.




Als eerste zien jullie hier de tekening en de maten. Het gearceerde moet worden afgeknipt/afgesneden. De rode lijnen zijn de lijnen die ingeknipt mioeten worden. de overige lijnen moeten goed gerild worden. De diagonale lijnen moeten naar binnen worden gerild. de overige lijnen moeten naar buiten worden gevouwen (je ziet in de volgende afbeeldingen wat ik bedoel) 

 In onderstaande voorbeeld zie je hoe het uiteindelijk wordt voordat je alles in elkaar gaat vouwen en plakken

 In onderstaande foto zien jullie wat beplakt moet worden 

 Als eerste heb ik de lange zijde vastgeplakt

Daarna heb ik de onderkant vast geplakt 

Hierna volgt de grootste uitdaging. de diagnoale lijnen moeten heel scherp worden gevouwen en dan vallen ze als het waren naar binnen toe als je het een klein beetje helpt en als vanzelf draait het papier. (het is even een handigheidje dat je moet krijgen)

Vervolgens kan de bovenkant worden dicht gemaakt en ziet het er zo uit

 Nu kun je het doosje oppimpen 

De artikelen die ik heb gebruikt zijn:



Ik hoop dat ik weer een leuke tutorial heb uitgewerkt voor jullie en tot de volgende keer.

Liefs,
Karen

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je een mooie creatie gemaakt met die nieuwe spulletjes Karen. Gaaf zo'n twisted model.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cleverly designed. Love the chiffon detailing on this box, very pretty. Thanks for the share, hope you had a fantastic weekend. Keep up the posts. Love this.



    World of Animals

    BeantwoordenVerwijderen