studio light banner

studio light banner

donderdag 22 oktober 2015

hello winter

 Hallo,

Vandaag laat ik  jullie deze kaart zien. Ik heb deze kaart gemaakt met de nieuwe lijn, sweet memorie season, van Studio Light. Deze lijn bestaat uit papier en stempels en is zo compleet, zodat je er mooie projecten mee kunt maken.

Ik heb een stempel uit de serie gebruikt en die heb ik verwerkt in een luikje. Hier en daar heb ik wat sneeuw aangebracht om zo een extra winters sfeertje te krijgen
Op bepaalde gedeeltes van de kaart heb ik nog wat leuke plaatjes aangebracht
uit de sweet memorie season lijn.

Het basispapier is zo mooi dat ik dat ook vooral wilde laten zien.
Kijk eens hoe schattig de konijntjes zijn. 
Ik heb een foto toegevoegd om jullie te laten zien hoe ik het luikje heb gemaakt. De buitenste rand heb ik naar binnen geslagen. Dit vond ik een mooie afwerking. Ik heb de flapjes niet helemaal tot in de punt ingesneden, zodat je nog wat van het papier ziet als de flapjes zijn omgevouwen. Je kunt natuurlijk ook andere maten gebruiken, 

De spulletjes die ik heb gebruikt, zijn:


Basisvel A4 Studio Light - Sweet Winter Season - BASISSWS205Basisvel A4 Studio Light - Sweet Winter Season - BASISSWS207Stansvel Studio Light - Sweet Winter Season - EASYSWS500Stansvel Studio Light - Sweet Winter Season - EASYSWS502Clearstamp Studio Light - Sweet Winter Season - STAMPSWS121Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Cirkel + hoek  Stampendous Fran-táge - Embossing Enamel - GreenDecoArt - Snow Tex - 4ozCraftEmotions - Foamball clay - luchtdrogende klei - wit



- kerstbomen van een oudere mal Marianne design.

Ik hoop dat jullie weer geïnspireerd zijn door deze kaart.
Tot de volgende keer.



Liefs, Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten