studio light banner

studio light banner

dinsdag 27 oktober 2015

oh denneboom

Hallo,

Vandaag laat ik jullie een heel simpel cas ( cas= clear and simple) kaartje zien. Meestal plak ik nog van alles op een kaart, maar nu heb ik besloten het zo te laten. Soms zeggen ze wel eens; less is more.
 In dit geval vind ik dat ook.


 Ik heb als design papier de sweet memorie season lijn gebruikt van Studio Light. De
 kerstboom is een mal van wild rose studio. Wild rose studio heeft zulke mooie mallen. Ik 
ben daar helemaal weg van.

De stempels die ik gebruik heb, komen uit de sweet memorie season lijn. Ik vond de muziekrand erg toepasselijk bij de stempel van oh denneboom. En die stempel is natuurlijk weer erg toepasselijk bij de kerstboom. Ik heb de zijkant van de kaart niet helemaal in het midden gevouwen zodat je nog een rand overhield. Daar heb ik weer een andere rand op gestempeld. Ik heb versamark gebruikt als stempelinkt, witte embossingpoeder erop aangebracht, en dit toen verhit.
Ik hoop dat ik jullie weer een idee heb gegeven wat je nog meer kunt doen met stempels.

Spulletjes die ik heb gebruikt:

Basisvel A4 Studio Light - Sweet Winter Season - BASISSWS207Clearstamp Studio Light - Sweet Winter Season - STAMPSWS123Clearstamp Studio Light - Sweet Winter Season - STAMPSWS122Stansmal - Wild Rose Studio - Specialty die Gilded TreeVersaMark Watermark Stamp Pad Stampendous - Embossing powder - White opaque

Liefs,

Karen



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Deze kerstboom kende ik nog niet, maar ik ga hem wel even opzoeken ;-)
    Ik ben ook helemaal weg van de nieuwe lijnen van Studio Light. Moet ook nodig mijn voorraad weer wat aanvullen hihi
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen