studio light banner

studio light banner

zondag 11 oktober 2015

Sweet Winter Season doosje

Hoi allemaal,

Wat is de nieuwe Sweet Winter Season lijn van Studio Light toch gaaf! En wat een bofkont dat ik er al meteen mee aan de slag mocht gaan. Ik heb een doosje gemaakt van deze nieuwe lijn.

Het papier is van zichzelf zo mooi zodat je weinig extra's hoeft te gebruiken om toch een mooi compleet geheel te krijgen.
 Ik heb sommige onderdelen nog bewerkt met wat 'sneeuw'. Ook heb ik op bepaalde plekken wat shabby pink embossing enamel aangebracht.
Als basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Box Art treatbox gebruikt. Ik heb de randen bewerkt met witte crackle paint. Voordat ik het doosje in elkaar heb gezet, heb ik eerst het basispapier van de Sweet Winter Season lijn bewerkt met de crackle paint en toen het papier op het doosje aangebracht. Daarna heb ik het doosje in elkaar gezet, en ben ik het doosje verder gaan oppimpen met de gemakkelijk te gebruiken uitdrukvellen van de Sweet Winter Season lijn.

De bovenkant van het doosje kun je ook nog mooi oppimpen.
De spulletjes die ik heb gebruikt:
Basisvel A4 Studio Light - Sweet Winter Season - BASISSWS206Stansvel Studio Light - Sweet Winter Season - EASYSWS498Stansvel Studio Light - Sweet Winter Season - EASYSWS502DecoArt - Mixed Media Crackle - Crackle Paste WhiteStansmal CraftEmotions - Autumn Woods - Denneappels  Stampendous Shabby Embossing Enamel - Pink


Ik hoop dat ik jullie weer wat ideeën heb gegeven wat je oa kunt doen met de lijn van Studio Light.
Alles is te koop bij Hobbyvision

Liefs, 
Karen





Geen opmerkingen:

Een reactie posten