studio light banner

studio light banner

vrijdag 21 oktober 2016

Hallo allemaal, 
 
 
Vandaag is er een nieuwe challenge begonnen op het hobbyvision blog: http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2016/10/hobbyvision-challenge-55-cas-kerstkaart. Het thema van deze keer is een cas kerstkaart. Een echte uitdaging voor mij maar dit is ie geworden.



De ster heb ik gemaakt met de card mal van studio light. Ik heb de buitenste en binnenste lijn nagetrokken van de mal. Ik heb het binnenste gedeelte eruit gehaald zodat er een open ster ontstaat. De stempel is uit de frozen forest lijn van studio light en heb ik met stazon gestempeld op vellum.
 

De spulletjes die ik heb gebruikt zijn, zijn allemaal te koop bij hobbyvision:

Studio Light - Frozen Forest - Card Shape CARDSHAPFF03  Studio Light - Frozen Forest - Basisvel A4 BASISFF226  Studio Light - Frozen Forest - Clearstamp STAMPFF150  Vellum A4 - wit - pak 5 vel  Stampendous Shabby Embossing Enamel - Pink

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
 
Liefs,
Karen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten