studio light banner

studio light banner

zondag 16 oktober 2016

schudkaartje

Hallo,

Vandaag laat ik een schudkaartje zien op het hobbyvision dt blog dat ik heb gemaakt met de shape card mal van studio light en met de fuse.

Bij de shape card mal heb ik het buitenste lijntje en het binnste lijntje getekend, en het middelste eruit gesneden, zodat de binnenkant open wordt. 
De fuse is een apparaatje waarmee je zelf een plastic zakje kunt 'dichtschroeien' in elek vorm je zelf wilt, zodat er een gesloten zakje in de gewenste vorm overblijft. Voordat je het laatste stukje dicht schroeit, kun je er allerlei schudmaterialen in stoppen, zodat je een schudkaart kunt creeeren.


Om de kaart iets op te pimpen heb ik de kerststempels uit de frozen forest lijn van studio light gebruikt.

Willen jullie zien wat je nog meer allemaal kunt doen met de fuse, kom dan gezellig op 5 november 's middags naar hobbyvision. Daar geef ik dan een demo met de fuse. Ik hoop jullie daar te zien.

De produkten die ik heb gebruikt zijn:

Studio Light - Frozen Forest - Card Shape CARDSHAPFF03 Studio Light - Frozen Forest - Clearstamp STAMPFF150 Studio Light - Frozen Forest - Clearstamp STAMPFF148 Joy! Crafts - Cardstock 15 x 30 cm - Metallic ZilverStampendous - Embossing poeder - Silver OpaqueWe R Memory Keepers - Photo Sleeve FUSE (EU Version)VersaMark Watermark Stamp Pad Viva Decor - Eiskristall - IJs/sneeuw

Liefs,
Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten