studio light banner

studio light banner

vrijdag 9 december 2016

merry christmas

Hallo allemaal,

Ik mag jullie weer wat laten zien op het blog van Studio Light en zo 
lang het nog kan laat ik jullie creaties zien wat te maken heeft met
 kerst. Ik heb gebruik gemaakt van een layered stamp, en wel de krans. 
Zoals jullie zien kun je met paars ook een mooie kerstkaart creeeren.

Ik heb de achtergrond gemaakt met de gelliplate. De vormen die jullie zien, 
heb ik gemaakt door grote bolletjesplastic aan te brengen in de gelliplate. Zo
 zie je dat je met eenvoudige middelen een erg mooi resultaat kunt behalen.
 De krans van de layered stamp heb ik gestempeld met de memento drops. Je 
begint met de lichtste kleur en werkt zo naar boven toe en eindigt met de 
donkerste kleur

In iedere layered stamp verpakking zitten ook kleinere layered stamps om het 
geheel helemaal af te maken. In deze verpakking zitten oa strikjes en sterren. In 
combinatie met glitterembossing poeder geeft dit een geweldig effect.

De basistempels van Studio Light kunnen natuurlijk goed gecombineerd worden 
met andere produkten van studio light. Bij deze kaart heb ik de 
basisstempel "merry christmas" gebruikt.

Ik hoop dat jullie deze kaart mooi vinden en ben benieuwd naar jullie reacties.

De produkten die ik heb gebruikt zijn, zijn allemaal te koop bij Hobbyvision

Clearstamp Studio Light - Basic Stamps - nr 156 Kerst Teksten ENG  Studio Light - Clearstamp - Christmas Layered Stamps 12  Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Angel PinkStempelinkt - Memento - Dewdrop - LuLu LavenderStempelinkt - Memento - Dewdrop - Elderberry Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Pear Tart Stempelinkt - Memento - Dewdrop - Bamboo LeavesStempelinkt - Memento - Dewdrop - Northern Pine Gelli Printing Plates - 15.24x15.24cm  WOW Embossingpoeder - Mullberry Mist


Liefs,
Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten