studio light banner

studio light banner

dinsdag 20 december 2016

vandaag is jouw dag

Hallo,

Vandaag begint op het hobbyvision blog de 57e challenge. Het thema dit keer is schudkaart. Nu is dat natuurlijk op dit moment op mijn lijf geschreven, hi hi. Ik heb weer gebruikt gemaakt van de fuse. Weten jullie nu wat het leukste is? Dat er ook speciaal 'papierlint' is van het merk van de fuse waarmee jezelf lintjes kunt maken 

Ik heb deze keer een ander soort schudkaart gemaakt; een soort doorkijkschudkaart.


In het doorkijkvenster heb ik een stempel gestempeld met versamark en bewerkt met embossingpoeder van lindsy's

Ik hoop dat jullie weer ideeen hebben gekregen wat je nog meer met een fuse kunt doen.

De spulletjes die ik heb gebruikt zijn:

We R FUSEables Decorative Tape 1We R FUSEables Decorative Tape 1We R Memory Keepers - Photo Sleeve FUSE (EU Version)We R FUSEables - Fuse Clear Sheets - 12  Studio Light - Clearstamp - Beautiful Flowers STAMPBF141

Geen opmerkingen:

Een reactie posten