studio light banner

studio light banner

dinsdag 27 december 2016

voor jou

Hallo,

Vandaag laat ik jullie deze kaart zien op mijn blog. De kerst
 is weer voorbij en dus met de kerstkaarten is het ook gedaan. Ik dacht: laat
 ik meteen de vrolijke kleuren erin gooien.

Ik heb bij deze kaart gebruik gamaakt van de beautiful flower lijn. Die lijn blijft zo 
mooi. Ik heb van de afbeelding met het vogelhuisje een schudkaartje gemaakt mbv
 de fuse en dat bevestigd op de kaart. Om het extra sierlijk te maken heb ik de ovale 
stansmal in het lichtroze uitgestanst en gebruikt op de kaart.

Zoals ik net al meldde heb ik weer gebruik gemaakt van de fuse. Het 'lint' 
in onderstaande foto is speciaal voor  de fuse. Je kunt dus met de fuse een 
schudgedeelte maken door plastic dicht te schroeien, maar je kunt de fuse 
dus ook gebruiken om de kaart met speciaal lint te decoreren.


Om een kaart af te maken vind ik het leuk om een tag te gebruiken en daar
 een lieve boodschap op te zetten. De tag komt uit de Romantic summer lijn.


De spulletjes die ik heb gebruikt zijn:

Studio Light - Basisvel A4 - Beautiful Flowers BASISBF217Studio Light - Scrapvel - Beautiful Flowers SCRAPBF01  Studio Light - Basisvel A4 - Beautiful Flowers BASISBF216Studio Light - Stansvel - Beautiful Flowers EASYBF526Studio Light - Stap voor stap - Beautiful Flowers STAPBF1369Studio Light - Stansmal - Beautiful Flowers - nr 4We R Memory Keepers - Photo Sleeve FUSE (EU Version)We R FUSEables Decorative Tape 1We R FUSEables Decorative Tape 1We R FUSEables Decorative Tape 1Studio Light - Romantic Summer - Stansmal nr 12

Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden.

Liefs,
Karen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten